Wednesday, August 12, 2009

begitu malang nasibku pada ari ini....



ni lah aku.. dgn rambut kaler2.. serupa mcm tompok kucing dah haa.. aku pon pelik nape la style cmnih yg aku buat.. hrmmm... nak kata aku minat. xjuga, nak kata xminat, xjuga.. abes apa sbnarnya yg bermain di mindaku selama ini.. gagaga.. menurut kata kwn2 aku, rmbut aku kelihatan menarik.. katanya la.. dan menurut kata2 kwan2 aku yg xbpe nak kwan, rmbut aku mcm agak terang sgt.. persoalan di sini..., bolehkah aku g kelas ngan rambut ala2 nak g berperang nih? hurmm.. perkara ini membuatkan aku menjadi begitu serabut dah bingung.. mengapa, kenapa, apa-apa, dan sesiapa...? inilah persoalan aku.. pelik tp benar.. selama sebulan, aku lepas jek g kelas tanpa rsa risau dan malu ataupon segan yg teramat sgt..

tp, langit xsentiasa cerah, tiba masanya, ia akan tetap gelap juga.. itulah kata pepatah yg xpatah2 yg sesuai digunakan untuk menggambarkan keadaan aku skrg.. tepat jam 1545 12 ogos 2009, ntah cmne silapnya, ada lebih kurang 5 6 oirg pak gad wat spot cek kt setiap kelas.. aku yg xsmpat nak kaver rmbut aku, trus kna tangkap dan diapa2kan.. kesian kan aku.. huwaa.. aku menangis xtentu hala.. aku menjerit meminta tolong, tp tiada siapa yg sudi membantuku.. uhuhu.. iklan ja tuh, bukan betoi pon.. ngee... msa pak gad ngok bin ngek tuh dtg, aku da xleh wat apa.. dok jela dlm tuh.. last2, aku kna saman.. mujur la aku pndai tnya.. saman tuh sbnarnya nak kaver sikap malas diorg jek.. ala, biasalah pak gad, bila kna marah org atas, bru nak wat kje.. hahaha... gad tuh ckp, saman nih juz amaran jek, xperlu bayar denda pon.. so, ignore jek.. muahahah.. aku dgn rsa gembiranya.. terus melompat hepi smbil menyanyi lagu jingle bell.. lalalala.... itulah nasibku pada ari ini.. rmbutku yg ala2 pemain bola brazil ini telah diberi amaran keras oleh gad.. gagagaga

No comments:

Post a Comment